Konac za heklanje ( I love StGeorge ) – pokloniranje

Kada je u pitanju predivo za heklanje ili pletenje, često mi se dešavalo u proteklim godinama, da pomislim kako su inostrane pletilje srećnice za razliku od nas. Kako sam imala prilike da radim sa raznim vrstama prediva, sve više uviđam da je to samo predrasuda i da i mi u Srbiji imamo itekako dobar i kvalitetan materijal za rad.
Oni koji prate i čitaju ovaj blog, znaju za moju ljubav prema StGeorge predivu i naravno, znaju za onu moju omiljenu radnju u Resniku 🙂

Ova fotografija je nastala prilikom jedne od mnogobrojnih poseta. Ova pozerka je moja drugarica i učenica Danica 🙂

dan44

Za one koji ne znaju, ova radnja se nalazi u naselju Resnik, u ulici Slavka Miljkovića 80, i do nje se stiže autobusom 47.
Broj telefona je 062/80 90 763.

Ne, ne plaćaju me za reklamu 😀
Ovo pišem isključivo kao izuzetno zadovoljan potrošač, verovali ili ne.
Vremenom sam naučila da je najbolje rešenje za sve, uvek, kupovati direktno od proizvođača ( ako je to moguće, a uglavnom je uvek moguće, čak i kada ne postoje maloprodajni objekti 🙂 )
Tako sam ja došla do toga da mi je StGeorge osnovni izvor materijala za rad u poslednje 2 godine. Kvalitet prediva je na visokom nivou i ja do sada nisam primetila neke velike razlike između uvoznog i ovog „našeg“ prediva. Koliko je dobro to što oni rade, govori i činjenica da se većina proizvedenog prediva izvozi. Jednom prilikom, prodavačica Slađa mi je i rekla koliko se procentualno izveze, a koliko se proda kod nas, ali nisam zapamtila cifre, znam samo da se daleko više izvozi nego što ostaje na našem tržištu.
Za razliku od inostranog prediva, ovo naše ima mnogo pristupačniju cenu. Ako imate registrovanu radionicu ( ili ste član udruženja pa imate mogućnost da plaćate preko računa ) i kupujete veće količine ( preko 15 kg ) cene su vrlo, vrlo povoljne.
Nevezano za veleprodajne cene i u maloprodaji su cene niže nego u drugim pozamanterijama i radnjama koje prodaju predivo, iz prostog razloga što kupujete u maloprodajnom objektu proizvođača.
Često se dešava da u radnji ima prediva po sniženim cenama, a o tome se možete informisati ako pozovete prodavačicu, na broj koji sam ostavila u tekstu iznad.

Da ne bude da ih samo hvalim, ima i nekih stvari koje mi se ne dopadaju.
Ono što morate znati, je činjenica da predivo koje ima istu šifru boje, a različit broj partije, nema jednaku nijansu i da se to primeti ( ja primetim uvek, ali možda je to i profesionalna deformacija ). Za jedan projekat koji radite, uvek gledajte da nabavite dovoljno prediva koje je iz iste partije.
Druga stvar je to da predivo jakih boja, iste ispušta pri prvom pranju, što me u nekim momentima dovodilo do ludila.
Problem uglavnom rešavam tako što u mašinu ubacim Dr Beckmann lovac na boje. Da, zamislite, heklane stvari perem u mašini, a ne ručno. Perem ih tako što ih stavim u navlaku za jastuk, sa nekim blažim deterdžentom i obavezno centrifugiram, ali na nižem broju obrtaja ( šareni stolnjak sam na 600, bebi ćebence na 700 ) i ništa im ne fali, da znate 😀

Jutros sam uz kafu započela šareni šeširić za devojčice.

kafa

Lepo je heklati uz kafu, napolju, pa još ako je sunčano jutro, ma uživanje.
Vidite kako su divne boje ovog konca? To je Tango, jedno od omiljenijih mi prediva.

Na samom kraju pisanija, pričam o pokloniranju. Ovoga puta poklon dajem nekome ko se bavi ručnim radom, jer je u pitanju predivo. U pitanju je 400 grama ( 8 kanurica po 50 gr) šarenog prediva ( na slici ), od kojeg možete napraviti nešto lepo, šareno i veselo + iznenađence 🙂

poklon

Rok za prijavljivanje je 15. avgust ( do 20:00 )
Prijavljujete se u komentaru ispod ovog teksta i jedini uslov je da ostavite mail na koji mogu da vas kontaktiram, ukoliko baš vi budete srećni da moje najmlađe dete izvuče iz kutije papirić sa vašim imenom 😀
Potrudiću se da izvlačenje potkrepimo nekim snimkom, ili bar fotografijom.
Ime dobitnika objaviću ovde na blogu, u subotu 16.avgusta, a nagradu šaljem na adresu čim sa njim stupim u kontakt i dogovorim se oko detalja.

Puno sreće svima koji se prijave za poklončić 😉

45 thoughts on “Konac za heklanje ( I love StGeorge ) – pokloniranje

  1. ja bih rado! treba nam dosta konca jer pocinjemo da radimo radionice, ako Bog da i predavanja, sa decom u osnovnoj i srednjoj skoli…ako zelite da se pridruzite… 🙂

    • Ivana, dobrodošla.
      Hvala na pozivu u vezi radionica, ali nisam sigurna da će mi gust raspored obaveza dozvoliti da se uključim u tu avanturu.
      U svakom slučaju, bićemo u kontaktu, a Vama želim sreću prilikom izvlačenja nagradice 🙂

  2. Hijooooooj, kakav post, kakve boje, milina! Moram da priznam da nisam nikad koristila St. George, a nemam pojma zašto. U poslednje vreme ne heklam, jer nemam uslova u situaciji u kojoj sam trenutno, ali se nadam da ću uskoro da se pohvalim nekim novim radovima, fali mi petljanje sa heklicom i vunicom.

    P.S. Sviđa mi se što si napisala „pokloniranje“, a ne „giveaway“.

    • Šareno i veselo, milina nego šta 🙂
      Trudim se da izbegavam strane izraze koji se često nameću i sreću na blogovima, a ovo pokloniranje mi se dopalo još kada sam prvi put pročitala, čini mi se kod Lejle na blogu 🙂

  3. Zdravo,

    sasvim slucajno sam ‘dosla’ do Vaseg bloga…naime, planiram da pocnem da heklam svasta nesto za curice jer sam pre nekoliko meseci postala tetka i pozelela da svoju bratanicu obradujem raznoraznim sarenim odevnim predmetima a i raznim ukrasima, mozda cak i igrackama…imam mnogo ideja…kao vrlo mala sam naucila da heklam i pletem ali se nisam dugo posvecivala rucnom radu…beba mi je pokrenula ideju i to mi je znak da treba da pocnem da uveseljavam i druge i sebe…

    Tvoj tekst je zaista odlican i informativan, sto meni kao nekom ko pocinje aktivnije da se bavi heklanjem.
    Hvala i srdacan pozdrav

  4. St. George predivo koristim jako dugo, više od petnaest godina, tj. još od mojih tkačkih dana… Koliko god ima mana, to predivo ima isto toliko i vrlina;))) U svakom slučaju mislim da cena odgovara kvalitetu i to je ono što mi se posebno dopada. Pre nekoliko dana sam oparala započeti džemper od Tine (imam ih raznih fela, a nemam etikete, pa ne znam koje su) i morala sam da oparam jer je sve išlo u krivo i to na različite strane, a plela sam pravo u krug. To je jedna od mana…
    Ali su zato boje pamučnog prediva božanstvene, naročito volim meliranu Cataniu i Tango …
    I da, sve što sam uradila od St. George prediva perem u mašini, na ovčici, na 30 stepeni i još mi ništa nije ispustilo boju;)))

    • Baš mi je drago što si se javila, da razmenimo iskustva 🙂
      Ja već dugo koristim Manuelu za nakit i stvarno joj nikada nisam našla ni jednu manu. Jedino bi mogli da porade na paleti boja kada je ovaj konac u pitanju, nedostaju mi jako roze, tirkiz plava, neka lepa rezedo nijansa i siva. Skoro sam u Resniku ugledala hakelgarn od 100 grama u sivoj boji i oduševila se, jeste da je malo puniji od Manuele, ali, nećemo baš u sitna crevca 😀
      Što se tiče ostalog prediva, poslednje dve godine mahom samo StGeorge. Kod Golfa me oduševljavaju boje, a ni Tango ne zaostaje po tom pitanju.
      Što se tiče prediva koje pušta boju, to mi se desilo sa Melindom jako plavom, i poslednji put kada sam radila ovaj stolnjak, pustila mi je plava i jaka bordo crvena, ali ništa strašno 🙂

  5. Ne znam kakostvari stoje sa koncima, generalno, ali znam za jednu radnju u Kraljevu, zove se KRUNA, gde imaju jako, jako kvalitetne konce i veliki izbor, cini mi se. Na prvi pogled, cene su malo „jace“ali isplati se, akoje nekome kvalitet na prvom mestu.

    Sto se ostalih stvari tice, u poslednje vreme ima materijala i kod nas a cene su, uglavnom, kao i u inostranstvu, a neke su, prilicno, nize. Istina, u inostranstvu je lakse bitikreativan,jer ima mnogo gotovih delova koji se samo sklapaju u celinu, sto olaksava posao, ali ja spadam u grupu onih koji se snalaze samo sa krsem, lomom i onim sto ljudi bacaju.

    I da znas, nije ovaj komentar zbog sesirica, nego zato sto volim tvoj blog.

    • Ja sam ovde pisala o predivu, a što se tiče hobi materijala, to je posebna priča, jer se veliki broj tih alata i materijala proizvodi u inostranstvu i nema neku adekvatnu zamenu među našim proizvodima. Imamo i mi u Beogradu Modelinu, koja ima svega, ali su cene prilično visoke rekla bih.
      Nekako imam utisak da je kod nas uvreženo mišljenje da je sve što dođe iz inostranstva kvalitetnije, bar mi se tako čini kada razmenim mišljenje i iskustva sa drugima. Mi kukamo za stranim proizvodima, a naši proizvodi odoše u svet i tako… ja sam se opredelila za to domaće, jer mi odgovara i po kvalitetu i po ceni 🙂
      Što se tiče tvoje poslednje rečenice, ne znam zašto si je uopšte napisala, jer se mi posećujemo, čitamo i gledamo nevezano za nagrade 😉

  6. Boje su predivne, već sam heklala ovim koncem i sviđa mi se.Ti stalno imaš neka iznenađenja.S oduševljenjem pratim tvoj blog.Iheklanje i pletenje preporučijem svim ženama, nek svojom kreativnošću ulepšaju sebi svaki dan života.I svoje radove uglavnom perem u mašini i dosad im ništa nije falilo.pozdrav!

  7. odlična ideja,odlični radovi,puno sreće.I ja sam odskora počela da heklam koncem cvetiće za početak,samouko i bilo bi dobro da se okupimo jednom negde i napravimo izložbicu radova.Već imam neku ideju za poslednji vikend u avgustu,Kreativni vikend u Sremčici,pa ukoliko ima zainteresovanih javite se,bilo bi mi drago da kreativci pokažu šta se može 🙂 Inače,predsednik sam UG „Kreativa plus“ pa možemo da saradjujemo kad god imate dobru ideju

  8. Ja sam odusevljena ovim koncem. Lepo je upreden i klizi niz heklicu (moze zmureci da se radi) :). upravo sam zavrsila jednu divnu bluzu od Tango konca. Pozdravljam

  9. Danijela,
    Divno si izmiksovala boje Tango konca na ovoj slici.Obozavam ovaj konac, radnja u Resniku je super a tek Sladja,divna, kreativna i veoma lepa zena.U toj radnji uvek mozete da nadjete po neku zenu koja vas moze naučiti lepim stvarima, a tek vuniceeee,ma uzivanje!Pozdravljam te Danijela svako dobro!

  10. Divno sto si organizovala ovu nagradnu igru 🙂
    Bas sam planirala da posetim fabricku radnju St.George, pise da je u Senjackoj ulici… ali i ova izgleda kao da je prava, njihova! Svakako ce se naci na listi 🙂

    • Hvala Majo 🙂
      Nisam znala za tu radnju u Senjačkoj, ali ova u Resniku mi je relativno blizu ( ja sam u Kneževcu ) , a i nalazi se u neposrednoj blizini malog proizvodnog pogona, pa fina prodavačica Slađa često na putu do radnje svrati u pogon i pokupi nešto, tako da uvek ima štošta interesantno 🙂

  11. Pozdrav svim kreativnim blogerkama koje su se našle u ovoj temi.Da li je neka od vas zainteresovana za učešće u organizovanju izložbe radova poslednjeg vikenda u avgustu u Sremčici.U toku su pregovori oko te aktivnosti i volela bih da se povežemo,saradjujemo i ohrabrimo mnoge žene da iskažu svoju kreativnost.

  12. Imala sam prilike da vidim neke vaše radove na devojčicama u školi. Jako lepo i neobično. Odličan osećaj za boje! Naravno da stalno pratim Vaš blog i stalno se oduševljavam. Inače, heklanje mi nije jača strana,već šivenje. Ipak planiram da počnem jedan prekrivač za krevet poput onog vašeg za bebu.Hvala puno!

  13. koristila sam par puta tango i jako mi se svidja ,jedino je problem sto ga u mom mestu nema a nemogu naci odakle direktno da kupujem.sad gledam koje su boje i od par sam radila cak i zepice za bebe.mojua cerka obozava drecave boje pa joj uvek trazim.
    volela bi da ucestvujem u izlozbi ali ste mi daleko
    videla sam gore da treba da se upise i emajl posta ali neznam dali ovde ili je dosta dole u komentaru.pozz

  14. Svaka cast za ideju. Ja sam takodje veran korisnik Tango konca, stavise prvi heklani bolero sam isheklala upravo njim. Prilozene boje su prelepe. Sve pohvale i za Vas blog.

  15. Hvala svima koji su komentarisali i uzeli učešće u ovoj igri 🙂
    Upravo pravim spiskove, tj. pišem vaša imena na papiriće, koje će moja ćera da izvlači iz šešira, ujutru kada se probudi 🙂
    Nadam se da ću ime dobitnice objaviti do podneva 🙂

  16. Tango je predivan konac…žao mi je što ga u mom gradu ni okolici ne mogu nabaviti (Dalmacija)…Gabela mi je blizu,pa nekad „skoknem“ preko granice i tako dođem do tog lijepog pamučnog konca…Drago mi je vidjeti ovakav post…želim Vam još puno,puno lijepih ručnih radova…

    • Isabel, hvala na poseti i komentaru.
      Drago mi je da Vam se dopada Tango, mada mislim da i vaš Unitas ima mnogo dobrog i kvalitetnog prediva i baš me interesuje koliko koštaju ti konci u Hrvatskoj – recimo Mirjana i Hana 🙂

    • Doselila sam se u Beograd pre mesec dana i jos se ne snalazim u nabavci materijala za moje proizvode.Kao i u mnogim slucajevima obratila sam se internetu i on me je doveo ovde.Mozda sam i srecna pa se ovaj divan pamuk nadje kod mene a od njega bih napravila mnogo kapica i paticica za bebe.Pozdrav

      • Draga Svetlana, ovaj članak je pisan prošle godine u ovo vreme i konac je još tada dobio svog vlasnika, ali javite se, rado ću Vas uputiti i pomoći oko nabavke prediva 😉

  17. Novi komentar doneo je obaveštenje na mail i podstio me na tekst. Tada nisam bila zainteresovana za heklanje. Vraćam se, malo po malo i volela bih da radim puno toga. No, neke stvari treba da učim. Hoće li biti kod tebe neka radionica? I može li se konac nabaviti na veliko, pa da više nas deli? Kako si ti u ovom poslu majstorica, a poznaješ i druge heklerajke, da li bi mogla to da organizuješ? Izvini nisam htela da budem bezobrazna. Zagrljaj za tebe, draga moja.

Ostavite odgovor

