Kako smo izvukli ime srećnog dobitnika :)

Dobar dan svima 🙂
Izvinite što malo kasnim sa objavljivanjem imena dobitnika. Nadala sam se da ću uspeti da napišem i objavim članak do podneva, ali kod mene vrlo često iskrsnu neke neplanirane stvari, pa se prilagođavam i rešavam u hodu.
Najpre ću se zahvaliti svima vama koji ste ispratili prethodni članak, vama koji ste uzeli učešća u igri i svojim komentarima mi doneli puno radosti. Nisam očekivala da će vas biti u ovom broju, moram da priznam i to što je bilo vas 20 prijavljenih me baš raduje 😀
Nagrada je kao što znate, 400 grama Tango konca i ono iznenađence, koje sam otkrila neki dan na Fb stranici, a to je prvi broj novog časopisa Anna heklanje.
Časopis izlazi 6 puta godišnje, na svaka 2 meseca. U ovom prvom broju ima lepih letnjih modela i meni se čini da neke od njih nije teško uraditi. Ja sam već počela heklanje nekih uzoraka po šemicama koje su priložene i ne ide mi loše, obzirom da ja po šemama ne radim.
Da ne dužim puno i da vas ne držim u neizvesnosti, da pređemo na stvar 🙂
Evo kako smo mi izvukli ime iz šešira :

Ne zamerite, snimali smo telefonom pa kvalitet snimka nije baš najsjajniji, ali vidi se ono što treba da se vidi, da nije bilo muvaže 😀
Tačkica je bila super raspoložena, a sreću je donela mojoj imenjakinji, Danijeli Mijović. Čestitam!

Poklon ću poslati u ponedeljak, a narednih dana Danijela može da naoštri heklicu, pa da proba i ovaj Tango kojim nije radila do sada 🙂

Ostalima želim više sreće drugi put, a biće novog pokloniranja uskoro, planiram da malo dovedem radionicu u red, pa će biti tu raščišćavanja nekih zaliha prediva…Šta da vam kažem, svratite, čitajte, pratite…i ma šta radili, uvek se trudite da radite ono što volite, jer to je preduslov za sreću 😉

11 thoughts on “Kako smo izvukli ime srećnog dobitnika :)

    • Marina, nagradu ( časopis i konac) sam poklanjala prošle godine 🙂 Ne znam kada ću opet organizovati nešto slično. Pratite dešavanja na blogu, možda i bude nešto interesantno.

Ostavite odgovor

