Bombonica

bombonica

Ako još uvek niste čuli za Bombonicu i ne znate o kome se radi, krajnje je vreme da se upoznate 🙂
Ovu bombončastu, slatku kapu, radila sam za Bombonicu, tačnije za moju dragu Barbaru.
Barbara je žena koja ima vrlo bitnu ulogu u mom životu.
Nismo se srele, ali naši putevi prepliću se po virtuelnom svetu još od 2008. godine. Uz reči koje je ona pisala po nekim forumima i blogovima, nebrojeno puta sam se nasmejala, razveselila, zaplakala, zamislila se. Od nje sam puno toga naučila, a verujem da ću učiti i dalje, jer ona je prava riznica mudrosti.Ako želite da je upoznate, provirite na Mojih 40+

Nakon više godina razmenjivanja misli putem mreže, praćenja, čitanja, komentarisanja, razmenjenih poruka, bliži se dan kada ću je videti i sa njom popiti kafu i neizmerno se tome radujem, ali stvarno se radujem, iskreno, kao dete 😀

Pošto sam vam ovako lepo predstavila Barbaru, da pređemo malo na njeno „čedo“ – Bombonicu.
Iako je još uvek nisam posetila, znam da je Bombonica prodavnica slatkiša koja nije poput drugih.
Uređena je vrlo kreativno i interesantno, a u svaki detalj je Barbara umešala prste i uredila prostor sa puno ljubavi, što Bombonici daje poseban šmek.
Verujem da ću, kada pređem prag Bombonice, osetiti tu pozitivnu energiju i toplinu koja izbija iz svakog detalja, a koju ja često osetim gledajući fotografije.

10489964_339379626187317_6404368475785153916_n

Pored toga što je lepo uređena, što ima divne ljude koji u njoj rade iz ljubavi i sa voljom, Bombonica je specifična po još nekim stvarima.
U bombonici možete naručiti i specijalna pakovanja slatkiša.

10609483_370391316419481_4829396169464695780_n

Takođe, Bombonica radi i dekoracije slatkih stolova za sve vrste svečanih dešavanja.

10540856_357045414420738_8257763228830680458_n

Sve u svemu, Bombonica je izuzetna, kao i njena „mama“ i mislim da ne postoji ni jedan razlog da sebe lišite tog zadovoljstva koje ćete osetiti prilikom ostvarenog kontakta i saradnje sa njima.

Ovaj članak će verovatno biti dopunjen nakon moje posete Bombonici. Do tada mi budite zdravi i srećni 🙂

4 thoughts on “Bombonica

  1. Poklon je prelep. I ona se pohvalila. Ja vam mogu reći da su Barbara i Danijela slične, obe su žene-zmajevi, veliki radnici i borci, iskrene i savesne.
    Obe vas volim 🙂

Ostavite odgovor

