Decembarska radionica heklanja

radionice

Danima već razmišljam na ovu temu. Iskreno, imam i malu tremu. Ne računajući to što pomažem dragim prijateljicama koje imaju želju da nauče da heklaju i što one tvrde da im ja to super objasnim, ovo bi bio prvi put da se zvanično nađem u ulozi nekoga ko prenosi znanje. Ali, jednom mora da bude prvi put, a kako nam se približavaju novogodišnji praznici, eto povoda za druženje, učenje i pravljenje jedinstvenog poklona.

Predviđeno je da radionice budu izvođene nedeljom, tokom celog narednog meseca ( 7.  14.  21. i 28. decembra ) u dogovorenom terminu ( od 10 – 13 h ili od 14 – 17 h ) .

Sav potreban materijal i alat vam je obezbeđen, družićemo se u prijatnom ambijentu moje radionice – uz muziku, tople napitke i nešto za grickanje, a cena će biti vrlo pristupačna.

Poželjno je da znate osnove heklanja, mada nije neophodno. Bitno je samo da mi naglasite da li ste početnik, da biste imali poseban tretman i da bih vas svrstala u odgovarajuću grupu.

Vi početnici, imaćete malo više „domaćih zadataka“, poneki dopunski čas i moju svesrdnu pomoć i podršku , ali ćete svakako iz radionice, 28. decembra izaći sa kapom, lepo upakovanom, da je samo stavite pod jelku i obradujete neko vama drago biće. Osim kape, ponećete i novo iskustvo, stečeno znanje i nadam se, osmeh na licu.

Verujem da ćete biti vredne, pa ćemo uspeti da uradimo i poneki novogodišnji ukras ili neku sitnicu po vašoj želji.

Naravno, imaćete i mogućnost da me pitate bilo šta u vezi sa heklanjem, rado ću vam pomoći ako znam ( a znam prilično ).  🙂

Da li vam se dopada ideja?  Beograđanke, hoćemo li heklati?

11 thoughts on “Decembarska radionica heklanja

  1. Ja sam nekada znala da heklam… Učila me baba-partizanka. Nije to ni bilo tako loše. Sigurno bih došla da živim bliže… Inače – svaka čast za trud i ideju, odlično, odlično, odlično, odlično!!!!!

  2. samo da ponovim, tj da kažem javno: sjajno prenosiš znanje ❤
    iz ona tri poteza tvojih ruku i 30 sekundi gledanja, ukapirala sam i zauvek naučila ono što 30+ godina nisam umela da uradim sama 😀
    radujem se nedeljama provedenim s tobom ❤

  3. Дивна идеја, јер знам да јако мало, нарочито млађих зна ручне радове. Ја лично и плетем, и везем, и хеклам и шијем…али не умем да пренесем то своје знање на друге 🙂

    • Hvala sestro moja po igli 🙂
      Meni se čini da su ove tematske radionice interesantniji način da se nauči heklanje.
      Ipak ćemo mi svašta preći i naučiti, od osnovnih bodova, preko simbola za te bodove i toga kako se čita jednostavnija šema, preko heklanja u krug, dodavanja i oduzimanja petlji. Heklaćemo i te detalje za lik, ušivaćemo, biće tu i malo veza, ma svakako će biti interesantno i verujem da ćemo svi uživati.

Ostavite odgovor

