Lalaloopsy kapa

Verovatno ste čuli za Lalaloopsy lutkice.
Meni su prva asocijacija na njih one krupne dugmićaste okice i po tome sam ih i upamtila.
Bile su ultramegagiga popularne 2010. godine, kada su se i pojavile, najpre pod imenom Bitty Buttons koje je ubrzo nakon lansiranja ovog brenda promenjeno u Lalaloopsy.
U seriji ovih lutaka ima puno likova. Svaka od lutaka je kreirana na neku izmišljenu temu i odraz je dana kada je rođena, materijala od kojeg je šivena i njenog ljubimca.
Da mi dete nije pokazalo sliku lutkice čiji lik je trebalo da prenesem na kapu verovatno mi nikada ne bi ni palo napamet da čitam bilo šta u vezi sa ovom igračkom.

Crumbs_Sugar_Cookie

Ovo je Crumbs Sugar Cookie.
Šivena je 4. decembra ( Nacionalni Dan Kuvanja) i ona je vrlo ljubazna pekarka koja obožava da pravi poslastice. Njen ljubimac je miš.
Kako je moje dete takođe zimsko – rođeno u januaru, obožava slatkiše i kao ljubimca ima hrčke, nekako me ne čudi što ja baš ovaj lik izabrala 🙂

Ovo je Loopsasta Tačkica 😀

Lalaloopsi1JPG

Lalaloopsi

Kapu sam, standardno, heklala od pamučnog prediva. Roze predivo je Tango proizvođača StGeorge, a ovo koje sam koristila za lice je Schulgarn kupljen u Yumcu.
Radila sam iglom 2mm i utrošila 100gr roze prediva i 50 grama ove druge boje ( koju ne mogu da definišem ).
Ove kape uopšte nisu komplikovane za izradu i verujem da je svako ko zna osnove heklanja i ručnog ušivanja može uz malo truda napraviti.
Ako vam se doapada i želite da naučite da je napravite za vašu princezu, a živite u Beogradu, možete to raditi na Decembarskoj radionici .

4 thoughts on “Lalaloopsy kapa

Ostavite odgovor

