Decembarske radionice heklanja

Pošto smo na pola puta sa decembarskim radionicama, red je da napišem svoje utiske.
Kada sam napisala članak o ideji da organizujem radionice, nisam bila sigurna hoće li uopšte biti zainteresovanih i hoće li se neko javiti, ali u takvim prilikama postavim sebi pitanje „Imam li šta da izgubim ako pokušam?“ Pošto je odgovor bio:“Nemam“ objavila sam članak sa idejom. Takođe sam imala i tremu i negde iz nekog zapećka mozga izlazile su reči „Hoćeš li biti sposobna to da uradiš?“ , a onda sam razmišljajući o konceptu i programu radionice shvatila da želim da to bude opušteno druženje, da ću nekome pokazati ono što znam, kao kada pokazujem drugarici ili svojim ćerkama. Ako sam naučila drugaricu da hekla, zašto ne bih mogla bilo koga drugog.
Na moju radost i iznenađenje, bilo je poprilično zainteresovanih žena. Neke nisu mogle da se uklope u termine, neko se razboleo, ali za 7. decembar, bilo je prijavljeno njih 5.
U prepodnevnim satima, u terminu od 10 – 13 h planirano je njih 4, a popodnevni termin sam ostavila za moju dugogodišnju prijateljicu Vesnu.
Ovako je bilo tog jutra pred dolazak polaznica.

radionica

Svaku je čekao paketić sa heklicom, kanuricom pamučnog prediva za vežbu i jednom od jelkica koje sam radila prilikom izrade uputstva za sajt Moj Ručni Rad

I poslednji atomčić treme, nestao je kada su se „moje devojke“ pojavile. Malo je reći da sam zadovoljna. Da sam ih birala, zaista ne bih bolje izabrala. Divne su! Pozitivne, vesele, radoznale i spremne da uče.

radionica1

Ono što mi ide u prilog, je činjenica da se radionica održava u mojoj kući pa nismo ograničeni vremenom. Na prvoj radionici smo „probili“ sve termine. Toliko nam je bilo lepo, da smo se umesto 3, družile skoro 5 sati.

Devojke su naravno dobile i „domaći zadatak“ koji su ozbiljno shvatile. Vredno su vežbale. Imale su i moju online podršku u vidu konsultacija putem maila ili na Fejsbuku. Jedna polaznica je imala i dopunski čas i tom prilikom smo uz kaficu rešile sve nedoumice.
Prekjuče, na drugoj radionici, započeli smo kape i mogu vam reći da sam oduševljena kako im dobro ide.
Evo kako je bilo.
Već se vidi da su devojke opuštenije i svako je sebi našao mesto koje mu najviše odgovara, pa mi je malo nezgodno da ih sve zajedno fino uslikam 🙂

radionica3

Ja sam baš zadovoljna kako sve ovo do sada funkcioniše, a nadam se da su i devojke.
Trudim se da ih naučim svemu što je potrebno da znaju da bi samostalno napravile kapu, da se svakoj ponaosob posvetim i pomognem ako negde zaškripi. Trudim se da budem i dobra domaćica i da se u mojoj kući osećaju prijatno.
Nadam se da uspevam u tome i da će 28. decembra izaći iz moje radionice zadovoljne i sa osmehom na licu, bogatije za jedno novo iskustvo i za par novih prijatelja.

8 thoughts on “Decembarske radionice heklanja

  1. Jako ste slatke! Ja se prepoznajem u onoj ženi u roza majci – nešto mi se opasno zabrojala 😀 Tako bih i ja!!! Kada imate sledeći „brifing“? Hoću da vam pošaljem nešto 🙂 (Nećeš valjda odmah posle Slave?)

Ostavite odgovor

