Sa novom godinom u nove radne pobede

Znate ono kada nastupi kraj godine, pa podvučete crtu, sumirate postignuto, pa rešite da promenite neke stvari sa dolaskom nove godine, pa planovi, pa ciljevi i ostale zajebancije. E, sve sam ja to lepo zamislila, i rekoh sebi onako usput, dok sam se koprcala da završim sve obaveze do kraja godine, da ću se malo više posvetiti blogu. Džabe rekoh, valjda je trebalo to i da zapišem negde VEL’KIM SLOVIMA da mi izbije oči. E, da mi je to napisano malo bolo oči, ne bih ja prvi članak pisala u drugoj polovini prvog meseca nove godine.
Ošto sam ostala dužna ovom blogu, je zaključak vezan za decembarske radionice heklanja.
Vrlo sam zadovoljna

jer su mi u život ušle dve divne mlade žene koje ne bih upoznala da nije bilo radionica. Iskreno se radujem obećanom kafenisanju 🙂

jer sam uspela da prenesem neka svoja znanja i jer su se polaznice za samo mesec dana izveštile da samostalno naprave heklanu kapu sa likom koji je manje zahtevan.

jer sam uživala u druženju i produbila neka stara prijateljstva.

jer sam stekla lepo iskustvo koje će mi biti podstrek za dalji rad i napredovanje.

jer sam iz gesta jedne od polaznica naučila kako se ne treba ophoditi prema ljudima koji su otvoreni za svaki dogovor.

Ne bih ja mnogo pričala, mislim da će fotografije sve reći 🙂

Na poslednjoj „diplomskoj“ radionici, uz puno rada, pozitivne energije, grickalo se i pijuckala se „Jedina prava“ – višnjevača, koja mi je zašuškana u onu puckavu foliju stigla iz Šida, od moje drage Jelene.

IMG_0130

Devojke su vredno radile…

IMG_0128

A ko vredno radi, dođe do nekih rezultata…

IMG_0123

IMG_0134

IMG_0137

IMG_0163

IMG_0183

Devojke su ove kape uradile pod mojim nadzorom. Negde sam uskakala u pomoć savetom, negde sam pokazala kako, ponešto ja uradila, ali je bitno da su sve polaznice odlično savladale gradivo.

Posebno sam ponosna na Ivanu, koja je za vreme praznika, stotinama kilometara udaljena od kuće i mogućnosti da skokne do učiteljice po savet i pomoć, potpuno samostalno uradila kapu.
Kada sam ugledala fotografiju, srce mi je bilo veeeeeliko kao kuća ❤

1508028_803770126362634_2341807132342251388_n

Kraj stare godine je bio turbulentan, brz, pun obaveza i poslovno vrlo uspešan.
Pošto sam uglavnom kao na federe, vrlo energična i od akcije, iako sam bila umorna, priznajem, uživala sam!
Stremim ka tome da mi takva bude i godina koja je pred nama.

12 thoughts on “Sa novom godinom u nove radne pobede

  1. Bravo! Svaka čast učiteljici i polaznicama kursa heklanja. Ove kape su zaista fenomenalne!!! Samo tako nastavite, uvek sa osmehom na licu 🙂 Sve najbolje od ❤ želim!!!

Ostavite odgovor

