Srećan nam početak

IMG_0504

Septembar, iako pri kraju kalendara, meni je oduvek bio sinonim za početak. Početak nove školske godine, povrataka na posao, početak novih sezona u pozorištima, mesec svadbi kada mladi ljudi započinju zajednički život…
Septembar je mesec u kojem lagodne momente koje sa sobom nosi leto gurnemo u drugi plan i puni energije krećemo u nove radne pobede.
Možda baš zbog toga nije slučajnost što su se neke stvari iako ranije očekivane, desile baš u septembru.
Kako god bilo, ozvaničena je moja dugogodišnja želja da Unikatea bude mesto gde se rađa i dešava nešto lepo, jedinstveno, kreativno, puno pozitivne energije, gde se družimo, volimo, smejemo se i plačemo zajedno, sarađujemo, razumemo, kritikujemo, učimo i stremimo ka zajedničkom cilju i ostvarivanju snova.
Hvala mojoj porodici koja me trpi i podržava do besvesti i hvala „mojim devojkama“ i „sestrama po igli“ koje su tu, spremne da se krčkaju u istom loncu sa mnom 🙂
Drage moje devojke, srećan nam početak! Da znate da sada ispijam tatinu domaću gromovaču, za naše buduće uspehe, za zajednička putovanja, za sajmove u inostranstvu, za heklanje na Tasosu i za sve što nam padne napamet 😀
Dragi svi, do kraja meseca selimo radionicu na novu lokaciju, o čemu ćete blagovremeno biti obavešteni 😀

I ne može mi ništa ovo muljavo vreme…because I’m happy 😀

19 thoughts on “Srećan nam početak

  1. Danijela, potpuno si u pravu, septembar je mesec idealan da se nešzo započne, nešto novo i vredno.
    Po malo si tajanstvena, ali ja te znam i znam da od tebe potiču samo dobre i pozitivne stvari.
    Dakle, jedva čekam tu radionicu!
    Jer, mislila sam da znam da heklam, jer sam mnogo „miljea“, „šustikli“, raznih podmetača isheklala, a i poentles sam radila. No, kad treba raditi nešto praktično, shvatila sam da treba još puno da učim!

  2. Ovo je baš ozbiljan početak. Sigurna sam da ćete ostvariti uspeh jer poslednja rečenica to garantuje – “I ne može mi ništa ovo muljavo vreme…because I’m happy“. Odlična je. Srećno!

  3. Srecan jos jedan Septembar. Redovno Vas pratim i svaki Vas uspeh me raduje. Uzivam gledajuci koliko divnih ideja iznedrite. Samo napred! Veliki pozdrav.

Ostavite odgovor

