Srećna vam Nova godina! I dalje #heklamosrcem

CESTITKA-2016-540x280

Ne znam kako vama, ali meni je decembar bio pretrpan obavezama, vrlo buran, radan, ubrzanog tempa. Uglavnom se sve postiglo „na mišiće“…ali bitno je da se uspelo 🙂
U ovoj godini, svima vam želim od srca isto ono što sam poželela sebi…

Da negde u sebi pronađete onaj neiscrpni izvor snage koji vas tera napred.
Da se snažni i spremni suočite sa svim što će vam ova godina doneti i da situacije u kojima se nalazite imaju za vas povoljne ishode.
Da budete zdravi!
Da volite i budete voljeni!
Da imate koga da obradujete i nasmejete i da budete okruženi ljudima koji vas usrećuju.
Da ponekad zastanete i pronađete malo vremena za sitne radosti koje život čine lepšim.

Puno toga planiram da uradim ove godine, ali iskrena da budem, ne počinjem ništa pre 10. januara 🙂
Pošto mi je decembar uvek radan, prve dane januara ostavljam za odmor i proslavu Božića i rođendana moje najmlađe ćere. Nakon toga možemo da pričamo o planovima za narednu godinu 😉

Kao što rekoh u naslovu, i dalje #heklamosrcem, to je jedan od planova.
Nadala sam se da ćemo uspeti da prikupimo dovoljno kapa ( 75 za decu iz Sokobanjske i 25 za decu sa Instituta za onkologiju ), ali nade su jedno, a realnost je nešto sasvim drugo.
Koliki je odziv i entuzijazam žena bio kada sam saopštila ideju, ne mogu vam opisati…ali uglavnom je ostalo na tome…znate ono „mrtva slova na papiru“. Kada je došlo vreme da se realizuje ideja i da se dostave kape rezultati su bili traljavi.

Hvala svima koji su se odazvali i donirali kape:
Miroslavi i Udruženju penzionera iz Kragujevca
Ljiljani i njenim vrednim drugaricama iz Sremčice
Danici
Enisi
Milani
Valentini
Ivani
Jasmini
Jovani
Maji

Ukupno smo sakupili 58 kapa, od kojih sam samo 10 odvojila za poklon deci sa Instituta za onkologiju, jer ostale nisu bile kape sa likovima kao što je bilo navedeno prilikom pokretanja akcije. Ostatak smo uradile moja drugarica Vesna i ja.
Preostalih 48 kapa biće donirane tokom januara, kada i kome, dodatno ću objaviti.

„Kapa dole“ i ogromna zahvalnost ide kompaniji StGeorge, kojoj sam se obratila zvaničnim mailom sa molbom da nam doniraju malo prediva.
Od pisanja mog maila, do momenta kada sam podigla donirano predivo prošlo je samo 7 dana.
Dobili smo 8kg pamuka. Ženama koje su iz Beograda i koje su lično donosile kape ponudila sam predivo u zamenu za kape.
Neke su prihvatile predivo, neke nisu želele.
Preostalo predivo ću spakovati i poslati Udruženju penzionera iz Kragujevca, koje je nama poslalo 30 kapa i koje zavređuje pažnju i poštovanje, za trud, za zalaganje, za to što su od svojih skromnih penzija odvajali novac i skupljali da bi kupili pamučno predivo jer smo insistirali da kape budu od pamuka.

Takođe, još jednom od srca zahvaljujem Ljiljani – Creative Cookies koja je donirala predivnih 25 medenjaka sa likom Deda Mraza

Zahvalnost i mojoj dragoj Barbari – Bombonici koja je donirala 25 prelepih novogodišnjih čokoladica.

Hvala i dečici iz OŠ „14. oktobar“ sa Labudovog Brda koja su napravila čestitke za obolelu decu.

Poklone je na Institut za onkologiju odnela moja drugarica i saradnica Vesna, koja je provela par emotivnih sati sa dečicom i njihovim roditeljima.
Nadam se da ćete razumeti što nema fotografija, ali i Vesna i ja mislimo isto, a to je da to nisu ni mesta ni momenti za fotografisanje i javno prikazivanje.

Akcija #heklamosrcem se nastavlja.
Deci oboleloj od malignih bolesti kape trebaju uvek.Oni ih nose jer im je tokom lečenja opala kosica, bez obzira na vremenske prilike.
Kako se polna i uzrasna struktura dece na Institutu za onkologiju često menja, teško je pogoditi broj dečaka i devojčica i njihove godine u momentu kada želite da odnesete poklon. Zato nam je vezivanje za rokove, kao što je ovo novogodišnje darivanje, vrlo nezgodno i otežavajuće, pa ćemo to ubuduće izbegavati.
Akciju nastavljamo i dalje…Vesna i ja…
Moja je ideja da na kraju svakog meseca odnesem neki broj pamučnih kapa ( onoliko koliko uspemo da uradimo) i ostavimo na pedijatrijskom odeljenju instituta, a osoblje će se pobrinuti da svako dete koje dođe dobije odgovarajuću kapu.

Za kraj ovog podugog članka, ostavljam fotografiju načinjenu kada su se pakovale kapice.

IMG_0088

One thought on “Srećna vam Nova godina! I dalje #heklamosrcem

  1. Divno, draga moja Danijela… Podeliću ovu informaciju, možda se neko pronađe i odazove. Sve naj naj ti želim u Novoj! Daj Bože da se i zagrlimo uživo ❤

Ostavite odgovor

