Slobodan dan…

Slobodan dan

Znate ono kada ste zaposleni, pa imate jedan slobodan dan u nedelji, pa kada on dođe ne znate šta biste pre sa njim uradili i kako ga potrošili. Upravo koristim deo svog slobodnog dana za pisanje ovog teksta. Konačno je i to došlo na red.

Proteklih godina kako nisam bila u radnom odnosu zaboravila sam kako to izgleda, ali od septembra se podsećam, polako ali sigurno.

Ko prati blog i stranicu, verovatno je primetio da sam neaktivna. Neki su mi slali poruke na Fb-u da pitaju šta je sa mnom, što me nema. Hvala im što misle na mene 🙂

Evo, sada znate. Iz nekih ličnih razloga sam poželela da opet radim. Znate ono, ustajanje svakoga dana, posao, plata i tako to. Na početku nisam bila sigurna hoću li izdržati, ali  jednostavno naviknete na novi ritam i pokušavate da se uskladite. Sada, nakon više od dva meseca mogu reći da sam zadovoljna kako sve to u paketu izgleda. Jeste da nemam vremena za neke aktivnosti kao pre, ali malo sam promenila listu prioriteta i to je to. Idemo dalje.

Heklanje i dalje ostaje moja ljubav, samo mi porudžbine više nisu u prvom planu. Da budem iskrena, malo mi je dosadilo da radim ono što drugi od mene traže. Želim da radim nešto za svoju dušu, po trenutnom osećaju i inspiraciji. Tada baš uživam, a moram priznati da poslednje tri – četiri godine to sebi nisam priuštila, jer sam mahom radila ono što su drugi bili spremni da plate, sviđalo se to meni ili ne. Pošto mi sada novac od heklanja nije neophodan za rešavanje nekih svakodnevnih stvari i popunjavanje kućnog budžeta jer za to imam platu, tokom zime ću se posvetiti stvaranju prolećne kolekcije po mojoj volji, kao i pripremanju materijala za novu internet stranicu … nek’ ide život!

Što se tiče priče o kreativnom prostoru…on je tu i dalje… spreman da primi najavljene goste, bilo kojeg dana ( kada se dogovorimo )  od 17h, da se družimo, razmenjujemo iskustva, predivo, da odmaramo mozak od svakodnevnih obaveza, da pijuckamo čaj ili kafu…jednom rečju bilo bi to moderno prelo 😀

Telefon za kontakt je i dalje  064 4312 942  sa napomenom da je najbolje da pošaljete sms pa ću Vam se javiti, ili da zovete nakon 16h  jer mi je priroda posla takva da na telefon samo bacim pogled jednom do dva puta u toku radnog vremena.

Vas koji mi šaljete elektronsku poštu sa pitanjima vezanim za plasiranje radova ili heklanje, molim da budete strpljivi, jer nisam u mogućnosti da vam na njih odgovorim odmah jer imam bitnijih obaveza i treba malo vremena da i to dođe na red.

Do nekog narednog slobodnog dana, želim Vam zdravlja, ljubavi i veselja 😉

potpis

 

 

 

3 thoughts on “Slobodan dan…

  1. Drago mi zbog tebe, sto si malo promenila prioritete, zelim ti uspeha i na poslu i u heklanju i mnogo kreativne inspiracije……

Ostavite odgovor

